Help massale bomenkap voorkomen

staatsbosbeheer-kaalslag-2

Wij van de Bomenstichting Den Haag hebben besloten om de landelijke Bomenstichting te vragen naar de grootschalige kap van bomen en bospercelen die de laatste tijd kennelijk overal in Nederland plaats vindt. Is er een relatie van deze kap met de subsidie op bio-energie waarbij ons bos op grove wijze wordt geëxploiteerd, of is er slechts sprake van een toevallige samenloop van omstandigheden?  Bekijk ook eens de uitzending van Zembla over Bos als biobrandstof. Bij deze vragen wij allen om deze brief mede te ondertekenen en uw antwoord te sturen naar onze Bomenstichting Den Haag: info@bomenstichtingdenhaag.nl
én de landelijke Bomenstichting info@bomenstichting.nl

Uiteraard staan wij open voor commentaar op en bijdragen aan onze brief.

Met vriendelijke groet,  Bomenstichting Den Haag

• Helena Visser zegt:

graag wil Uw actie steunen maar ik weet niet hoe. Ik hoop van harte dat uw stichting en ook de andere groepen zoals laatmijstaan iets kunnen bereiken! kappen met kappen!

• C.M. Visser zegt:

Beste Helena, alleen al een mailtje aan de landelijke Bomenstichting (info@bomenstichting.nl) werkt. Dan ziet de Bomenstichting dat e meer mensen zijn die zich zorgen maken.
      Al vast veel dank.

• Karin Haarhuis zegt:

Fijn dat er actie wordt ondernomen! Hoop dat er nog meer volgen want dat zal vast nodig zijn.

• C.M. Visser zegt:

Beste Karin, zou je dit ook aan de landelijke Bomenstichting willen schrijven (info@bomenstichting.nl). Al vast veel dank.