Vrijwilligers gezocht!

De Bomenstichting Den Haag zoekt nog enthousiaste vrijwilligers. Den Haag is rijk aan bomen, en dat willen we graag zo houden. De verdichting van de stad en schaalvergroting van het OV zetten het groen echter steeds meer onder druk. Door de vele projecten en plannen – de uitbreiding van Madurodam, de herinrichting van de Koekamp etc. – is versterking zeer welkom.

Hebt u tijd over én veel liefde voor de natuur en voor bomen in het bijzonder? Meld u dan aan via info@bomenstichtingdenhaag.nl .

One Comment

• Bert schreef:

De trend lijkt met dit collega toch anders: kijk maar naar de Machiel Vrijenhoeklaan, die is na de ‘renovatie’ smaller geworden en die is met veel meer bomen verrijkt! De uitbreidingen van het OV en het fietsnetwerk voorkomen dat er nog veel meer ruimte voor de auto’s nodig is die de nu nog bijbehorende fijnstof e.d. uitstoten. En dat is voor mens en natuur niet meer wenselijk.

Reageer