Volgend jaar bestaat de Bomenstichting Den Haag 10 jaar. En dat gaan we vieren! Wij zijn op zoek naar een vrijwilliger die het leuk vindt ons hierbij te helpen. Houd je van organiseren? Ben je creatief, flexibel, zelfstandig en vind je een groen Den Haag belangrijk? Dan is dit misschien iets voor jou!

Achter de schermen zijn we al druk bezig met het samenstellen van een programma, dat moet resulteren in een heus Haagse Bomenfestival. Naast het feit dat we zin hebben in een feestje, vinden we het belangrijk de inwoners van Den Haag te betrekken bij dit jubileum. Jouw enthousiasme, initiatieven en ideeën zijn hierbij van harte welkom.

Over de Bomenstichting Den Haag
De Bomenstichting Den Haag zet zich in voor de bomen en een groene leefomgeving in Den Haag. Wij zijn een stichting met een klein, toegankelijk en gezellig team. Iedereen zet zich vrijwillig in voor onze organisatie op de manier die het beste bij hem/haar past.

Meer weten?
Wil je meer weten over deze mooie en interessante klus? Stuur een mail naar info@bomenstichtingdenhaag.nl. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!